2012-10-05

melting with THAT XX.

meltinggg.... sebab ape aq cair niee???? semua nie sebab kawan TOP tuee...that XX one of daripada lagu solo terbaru die yang awesome, u know who's GD or also known as G-Dragon and Ji Young... ok kipas KPOP dah mai dah.... aku peduli hape!!! ko minat lagu omputih, indon xper plak??? hahaha...

ok nak story pasal lagu that XX, dalam banyak-banyak lagu solo yang latest nie, aku memang terpegun giler dengar lagu that XX nie... so, nak citer la why aku minat lagu nie...
first: melodi lagu nie... lain daripada yang lain...
second: lirik die memang masuk babe....
third: klip video lagu nie, sampai sekarang aku tak paham..hahaha...
fourth: die kawan TOP

WAKAKAKAKAKAKA....
just nak promote lagu nie, GD cepat terharu ...
walaupun aku tahu post menda alah nie hanya sekadar membuang waktu,because GD takkan baca blog aku, kalau baca pun, die takkan paham macam aku tengok video dia... wakakakakaka...

aku tinggalkan kesan mv that XX special for reader blog gonjeng nie...hahahaha


No comments: