2016-08-22

Bukit Sisik, Kota Tinggi, Johor

hurrey weekend time... tapi tak ada apa nak buat kan?? makanya, hadap phone sampai jadi panda... itulah yang aku akan buat. #foreverAlone .Rasa bosan ni sampai pernah terpikir nak upah teman lelaki upahan untuk bawa aku jalan-jalan, tapi tak ada banglo pulak nak bagi.. hati perempuan betul!!  kahkahkahkah... Nonsense ok!!! =p

Sekarang tidak lagi.. hobi baru muncul sudah... #hiking.. hehe.. mampukah??? jangan banyak tanya la,, jom!!!

Nampak tak? ni baru sikit.. view die.. Allahu, cantik ciptaan-Nya... 
Ini team my big bro, aku tumpang jer.. dasar parasitttttt! hahahaha


I love nature.. hirup udara, nyaman sekali...


perjalanan yang sangat mencabar.. tapi berbaloi-baloi..


tangan dan kaki main peranan..


syok sangat...sambil jalan, kaki boleh masuk air.. sejuk, mengigil wey...

tengok,, cantikkan?? love the view...

Ade orang panggil nie bukit botak tapi ade jugak orang panggil ni bukit pasir,, tapi aku tak kisah panggil ape, since aku dah sampai !!!! fuh.. letih dia ya amat, rasa macam tak nak continue perjalanan lagi.. ingat katil giler-giler time ni...

teruskan jugak perjalanan, yuhuuuuiii kita mendaki lagi untuk ke destinasi seterusnya... perjalanan kali ni lebih kering dan mendaki lebih 60 degree.. peluh jantan keluar, semerbak bau...


finally... here I am...
puncak bukit sisek nie, tak adalah menarik sangat, tapi rasa puas bila dah sampai..

okay, tiba masa turun, kita lepak sat...sambil berendam,, time nie teringat nasi kat umah dah....

happy feet
letih mak aihhhh..

#tiktophiking



No comments: