2013-01-23

hoLiDAy tiMEE!!!!

yeeeEEEAAAHHHHHHH!!!!!  ~~berada di tempat tinggi, jerit kuat-kuat sampai anak tekak terkeluar...

MERDEKA!!! tu jer la ayat terkeluar kalau dah habis exam..

sources from Mr. know it all ~GOOGLE laaaa...


sempena dah habis exam ni, kite bagi satu post yang sengal sikit... tak nak baca sudah.. nak bace sila-silakan lah... hahahahaa.. => ~~happy la baru habis exam, dapat result nanti nangis sekolam... hahahaha

sebenarnya, selepas exam aku kena stay duduk rumah sewa aku sementara tunggu parents aku datang tetapi disebabkan aku mengalami homesick tahap critical time tue so aku balik jugak.
SURPRISEEEE!!!! terus bapak aku cakap eiii tak sabar betul budak nie... o-keh abaikan... ~story anak tak dengar cakap orang tua tak sesuai kat sini~

WHAT-E-VER it is i'm already at my home sweet home.. =))
so ada banyak masa la nak update blog yang sememangnyer entah hape-hape nie kan...
hahahahahaha...

first plan for holiday, esok nak tengok FAYYAD... who's FAYYAD??? nanti la aku kenalkan...jangan gelojoh sangat... hahahaha... eh-eh-eh aku pun tak kenalkan siapa AMANI lagi kan???? ok next story la. INSYAALLAH...

wokey remp-it dah nak start tue,
so aku cau dulu --> tak terkeluar idea klo dieorang dah start,,,
naseb telinga, rumah tuan dia depan litar haram...

No comments: