2011-01-07

weLL doNE !!!

aQ suKE HAsIL kerjA minAh nIE.. 

memaNG TERBAik uNTUk dihaYAti..
aQ taK CAkaP PASAL suaRA diE TApi aQ caKAp pasaL penuLisaN Die..
wOW...VERy fuLL of LiFE...
aQ haRAp kaRYa Die aKAn terbaEk haRI DEMi haRI...wiSh u LuCk!!!
credIT TO Fynn jaMAL (http://fynnjamal.blogspot.com/)

koranG YAng TAk beraPA kenaL NGAn diE...baWAh nIE ANtaRA kaRYa DIe...
kLaU NAk yaNG FULL versION... daTAng La BLog FYnn jaMAL..
WALaUPun tASte kitE TAk saMA..LaYAn jer La yerrr....
hahahahahahaha...

1.phoenix 

ah~ha aku masih lagi bernafas
ah~ha aku masih tak duli kebas
ah~ha lihat aku yang tetap bangun kembali--
kakimu tak cukup buat aku mati
~~tentang degil untuk mengalah. 

2.lelaki

biar sehancur mana
dia dicincang dunia
--tak mati
walau bertalu disiksa
jasadnya takkan meronta
--dia sudi
suka tak suka, tak beza
bibirnya duduknya sama
--tak duli
kalau tak tau jiwanya
seringnya dikeji nista
--dia gigih jadi lelaki
~~sebab sudah terlalu banyak lagu yang memuja perempuan. bila lagi orang lelaki dapat dihargai.
lagu ini aku susun untuk rasa hormat pada lelaki

3.cinta hantu

lalu bagaimana ceritanya kita
kalau matamu tak pernah ada
kalau tanganmu tak pernah ada
sentiasa sendiri sahaja
~~tentang bercinta tanpa bertemu. terlahir dari observasi pada seorang kawan. ye. freestyle.

4.cerita anak kecil dalam jamban

ayahbonda, kenapa bohong?
kenapa engkau hendak bohong?
dulu dikata akulah raja puteri jelita
sekalian rakyat jelata akan mencemburui jiwa aku
tapi ayahbonda,
dunia tidak mahukan jiwa aku!
~~kalau jamban boleh bercakap, aku rasa, banyak rahsia kita akan dibongkar. cermin jamban banyak berjasa pada aku. mungkin tidak pada orang lain. aku tidak tahu.

~~memaNG BESt taU... KEnaPa KORAng taK PAhaM???~~

No comments: