2012-02-20

oUT...

nak jumpa kawan niee... yeaaHHHHHH!!!!! ENJoYYY... 

tapi aq jer yang beria-ria... yang lainnnn???? no comment...
whatever laaa,,, aq pun tak kisah sangat yang penting aku dapat jalan-jalan... 
jangan cakap aku tak ajak.. 
"memang punnnn" ~~itu jawapan aku kalau orang tanya kenapa tak ajak...
lu pikir laaa sendiri....

the first place yang aku pergi dengan my dear friend, ekin... ISTANA SRI MENANTI...
aku memang dilahirkan minat melawat muzium... shopping mall aku tak minat sangat~~alasan orang tak ada duit..huhuhuu... apa yang best kat sana?? budaya negeri sembilan sungguh unik dan tak mampu nak paham dalam tempoh beberapa minit... so aq cadangkan sape yang nak pikat orang negeri sembilan baek melawat sri menanti dulu untuk mengenali dengan lebih dekat lagi... 
orang negeri sembilan di luar sana... i'm here.. wah!!!!

macam gambar depan rumah jer kannnn....

freedom..

dah lama tak pergi muzium niee..so jakun sikit...

penjara muzium... 

semua mesti nak tanya "mana kawan aq tue kannn???" aq kan kejam, so die amek gambar aq jerrr...

esoknyaaaaa...
kiteorang pergi taman kat segamat pulak... motif nak pergi taman untuk ambik gambar jerrr... tak ada niat lain,,,
sememang taman paling cantik kat segamat...  huhuhu...

only us.. cuaca tak bagus sebenarnyer time tuee..

tue ekin (berseluar) ... we r nex top model.. jelous?? u r....

happiness..feel the greennnn...

memory back... zaman kanak-kanak...

maybe kite hang out lagi... but please bukan kat segamat lagi yerrr... wakakakaka... 

No comments: