2012-09-01

SUNYI SEPI

kalau korang follow up blog nie, memang korang dah jumpa telur tikus... **eh! tikus bertelur ker???
tapi aku rasa tak ada sorang pun sedar >> makan hati tau..
sunyi sepi giler blog aku, sedih la jugak tgk blog macam nie tapi apakan daya hidup diluar lebih memerlukan aku berbanding disini... >> sob2x ='( tisu mane???

Sekarang nie aku BERTEKAD nak rebuild blog aku...  >> raya pun ada azam tau, bukan tahun baru jer..
hopefully korang semua support aku yer,,, hahaha...rasa macam retis la pulakk,,support-support bagai nie..
kalau jadi aper salah nyerr,,, wah! kau JEmaHHHH, naK JUGaKKKKK...

SO sempena di bulan syawal nie... nak memohon maaflah kalau CCK nie terlanjur taip menyakitkan hati sesiapa sahaja di luar sana... wah!! gitu kau ucapan raya aku,, kau hado??? baco jer laaa... hahahaha..


No comments: