2014-02-28

mELaLui fAsA bahaRu

hahahaha... seram sejuk plak rasa nyerrr.. tp tengok jalan tar dihadapan, membahang semacam... ini semua pasal fasa baharu yang akan aku tempuhi tak lama lagi... mungkin ini sudah takdir aku melalui semua ini.. aku redhaaaaaaa..... bla bla bla bla... apakah akan terjadi kepadaku nanti?

><
---

ayat nak POYO!!!! biasalahhhh praktikal jer kottt, bukan buat ape pun, menyedapkan hati itu PENTING, agar kita tidak terjerumus kepada penyesatan minda...wakakakaka... ada ker orang suicide semata-mata praktikal?? kalau ada kesian, rugi belajar tinggi-tinggi, otak tetap membeku...

mungkin ayat aku kali nie agak BOMbastik sikit (kerrr?? ) --> setelah otak tak mampu nak membendung kegelisahan yang melanda... hahahaha...

antara persediaan aku yang mungkin tak masuk akal;
first, semua barang rasa nak beli baru termasuk la luggage
second, suruh mak beli baju baru
third, makan tak banyak dalam masa seminggu, dengan harapan time praktikal, langsing cam che' ta..
forth, semua benda aku nak print, x pasal-pasal aku print objective praktikal sekali
fifth, semua baju kat almari nak bawak time praktikal, almaklumla praktikal nun disana

kalaulahh boleh,,, nak praktikal kat rumah jiran jer... -_-

KALaU Aku KayAAAAaaa.... hUwOOOOooo... ~~ tibe-tibe

XOXO

p/s: cam tak ada apa-apa terjadi kan??, padahal blog berabuk bersawang, klo ade (dewan bandaraya blog) dah lama kena SITA...kuikuikui

No comments: