2012-03-20

updatiNG TIme...

serious lame tak update blog..sejak dua menjak niee kehidupan sedikit berubah dengan schedule class yang macam ntah hape-hape...  kalau free memang betul-betul free sampai bosan tak ada kerja tapi kalau sibuk sampai tak menang tangan nak buat... 
*'tak menang tangan' kat sini bukan bermaksud tangan yang juara tapi kata-kata indah >> sila rujuk guru bahasa melayu yang berdekatan 

sekarang nie dengan masa yang ado.. boley laaaa aku meluangkan masa nak mengupdate blog yang superb ooooseeemmmm senget... tapi aku masih tegak tau... 

lepas nie aku nak try la cari masa untuk mengupdatekan blog sekali seminggu walaupun orang yang bace blog senget nie tak ada la ramai sangat...entah-entah tak ada langsung... hampehhhhh dohh kecik hati... tapi untuk kepuasan hati nak update jugak... biarlahhh..aku memang suke syok sendiri... wakakaka...

hopefully korang support saya yerrr... ~~very nice word... 
  



No comments: