2012-04-26

neW castle

banyak yang aku perlu tahu kat dunia nie..
~~mesti korang cakap aku tibe-tibe jerrrr... tak ada salam kerr say hi kerr...sebenarnyer aku blurrrrr nak cakap apa.... kihkihkihkih... >> ketawa aku lebih sopan kot...

walaupun internet sangat seperti siput berjalan... aku tetap berusaha nak update blog yang bersarang niee... teringat pula kata-kata paper tahun bila entah... 'sibuk kemaskini laman sesawang, habis rumah bersawang' ... so kalau untuk aku plak 'sibuk kemas rumah bersawang, habis blog bersawang' ... well, budak rajin memang macam nie... kihkihkih...

ekceli nak share nie,, saya dan geng himpit saya tapi sekarang dah tak himpit dah... pergi pantai kemayan... tahu tak kat mana??? kat kelantan laaaa...view memang super nice... amek pic kawen memang terbaek...
>> start dah die nak show off... wakakakaakkaa...

minat scoot kb... 


my housemate..  bergaya-bermutu-berketerampilan

osem rite?? luv it...

No comments: