2015-06-01

TERTINGGAL DI BELAKANG

#throwback #throwback #throwback
*tak perlu aku translate kot.. janganlah suruh aku translate.. #matilanak
eh, inche google kan ado... google sendiri lorr.... jangan jadi pemalas!! especially untuk diri sendiri, untuk orang lain, tak apa.. puahahahahaha

ekceli chuols, sepanjang ketiadaan aku di sini, banyak benda yang jadi disekeliling aku *tetibe nak nyanyi lagu Dato' CT plak "disekelilingku ada ding ding ding ding dong" eh eh eh.
macam-macam. taraf pendidikan-status ekonomi-travel sana sinun. tapi apa paling yang aku nak sharing ngn chuols semua. my wedding convOCATIONNNN!!! LUV IT. huh! syok sendiri.
okey, i will sharing semua, ulang sekali lagi SEMUA. but one by one. kalau nak share sekali harung, nanti aku jugak yang fening, ko yang panas.
*u get it what i mean? (words 'sekali harung') it is mean all in one time. <tetibe plak aku speaking, pffft>

setelah dua tiga minit aku berenti sejenak, aku terpikir plak. nak citer skang ker??? bahahahahahahha...
untuk melegakan hati chuols yang mungkin berangin tu, mungkin lah... kite bagi teaser next entry. Ok?? nah, take a pill chill first. huhu.



XOXO,
tiktop. silent reader.






No comments: