2015-06-01

#throwback (part01:C-day)

ok let's go!!!
jangan buang masa...heh.

C-day = Convocation day.
plus minus six month ago.

sebenarnyer, convo nie for my degree certificate,, so maybe this is the last convo yang attend, nak master tapi malas nak apply. kahkahkah.. penyakit malas memang menguasai, tak boleh buat apa la dek non oiiii.
jadi, memang berharap this convo akan dapat perhatian lebih dari pelbagai pihak *macam gempak. tetapi bukan aku untuk memaksa *kekekeke. Sudah ditakdirkan special guest, emak dan ayah tidak dapat hadir... sob sob sob =( nangis tepi bucu katil la weii..
tetapi tak mematahkan semangat nak pergi walaupun hampir give-up nak pergi. *sebenarnyer rasa sayang tak pergi sebab pergi atau tidak, tetap kena bayar yuran konvo, tak ingat la berapa tetapi cecah ratus ringgit larrr..

aku taknak dicop sebagai FOREVER ALONE dimajlis konvo sendiri, so, at least seorang mesti jadi teman aku konvo *paksa die jugak. 
insan terpilih adalah semestinyer orang terdekat, sepupu aku, muhammad, good cousin --banyak lagi nak puji nie. =) we are in the same age. nerd geng *hi-five.

 
bunga tu die bagi - eley mak die suruh pun. btw thank yOU YORRR. =)

kawan-kawan. terabur. malam sebelum tu wassap berjanji nak jumpe peluk cium, amik gambar esok.
sampai masa. jumpe sorang, sorang hilang, jumpe lagi sorang, sorang lagi hilang. aishhhh! susah. 
makanya, siapa yang jumpe die la yang kite snap-snap. wefie plissss. 

dalam dewan, ok lagi.

then, huru-hara.


sebelum bertambah buruk, moh ler keluar dewan.

horreyyyyy!!! degree settled.

keluar dewan, semua hilang arah jap. punca bergambar. . hahaha 

orang baling topi, aku pun nak merasa jugak.

we rock it!!! still x cukup member. malas cari. malas layan.

yang tengah tu mesti fefeling die sorang jer yang konvo.

we end it wif this. happy face!

eh belum lagi,, izinkan aku merasa ANC siketttt. 
kekekeke =p

ok la.. even my parents tak tengok aku naik pentas amik scroll, it is okay, still syukur, alhamdulillah.
thank you guys support me well and your dua' untill now, it is enough for me. lov u a lot guysss.. #muahciked

XOXO,
tiktop. konvo. 

No comments: